top of page
  • detizteepee

Sounáležitost je jedna z věcí, co se mi na tomto nápadu líbí nejvíc

Aktualizováno: 18. 4. 2022

Lenka Třasáková

Jsem maminkou úžasného dvouletého kluka, který je mým největším učitelem, díky němu jsem se začala zamýšlet nad věcmi, které mě předtím přišly tak nějak automatické a už předem dané. Nicméně opak je pravdou, je spousta věcí, co se dá dělat jinak, tak, aby to bylo v souladu s námi, s tím, v čem se člověk cítí opravdu dobře a co mu dává smysl. Nijak jsem neplánovala být u zrodu nové školky/školy, nejsem ani pedagog, ani bohatý investor, nicméně jsem mámou, které vznik něčeho tak skvělého i tady u nás v okolí dává naději, naději na lepší vzdělávání našich dětí, na to, že s nimi ze strany těch, co je vedou, bude zacházeno s láskou a respektem. Naději, že z nich vyrostou sebevědomí a silní lidé, s vlastním názorem, postojem a chutí se vzdělávat a rozvíjet. Lidé, kteří milují přírodu a svobodu, ale zároveň umějí spolupracovat jako jeden tým. Sounáležitost je jedna z věcí, co se mi na tomto nápadu líbí nejvíc, vidina spolupráce rodičů a průvodců, kteří dohromady tvoří místo, kde se všichni znají a společně budují zázemí pro naše nejmilejší! A čím osobně jsem přínosem v kmenové radě? Myslím, že asi tím, že na věc koukám pohledem obyčejné mámy, která ví, co by pro své děti chtěla a nechtěla, nazvala bych se kmenovou konzultantkou a morální podporou. Zrealizovat něco takového není vůbec jednoduché, dá to spoustu času a energie, které osobně mám na rozdávání, pokud mi věc dává smysl a tady to cítím mnohonásobně!

87 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page